תיק הדתות, פסקת ההתגברות וההסתה נגד הימין | הפרשן אריה זיסמן בריאיון

אסתי פלד 2 Comment on תיק הדתות, פסקת ההתגברות וההסתה נגד הימין | הפרשן אריה זיסמן בריאיון

הפרשן הפוליטי של יתד נאמן אריה זיסמן ב"מהדורה המרכזית": "מה שלא יקרה בחצי שנה הראשונה, לא יקרה יותר. הבעיה זה התקשורת, וכרגע שיש תודעת ניצחון לימין, זה הזמן לעשות שינויים" | האזינו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם סיום הבחירות והתחלת השיחות להרכבת הממשלה החדשה, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם פרשן יתד נאמן אריה זיסמן.

"אנשים הבינו את השעה הגורלית ויצאו להצביע" פתח זיסמן. "לא האמנו שנגיע ל- 280 אלף קולות, במטה דיברו על 250 אלף ואפילו פחות. אף אחד לא חשב שיהיו שמונה, שדיברו על זה זה היה משמח, גם שהוברר שיש שבעה זה הישג גדול".

"הגענו למסקנה שיש אפשרות להביא קהלים נוספים ליהדות התורה, כבר ישבנו ודיברנו על זה, גפני נפגש גם אחרי הבחירות עם קהילות חדשות, לא רק לפני הבחירות".

"הדיור זה נושא שיעמוד במרכז סדר היום, אני מתאר לעצמי שנקבל את תיק השיכון. זה עוד לא סגור. ככל הנראה שיהדות התורה תקבל את וועדת הכספים" העריך זיסמן. "תקום ממשלה שונה שתבטל את הדברים הרעים שנגזרו, זה דבר ראשון. לאחר מכן יראו מה אפשר עוד לתקן ולשפר למען הציבור".

"הדבר הראשון שצריך לעשות זה פסקת ההתגברות" אמר זיסמן. "כולם יודעים שמה שלא יקרה בחצי שנה הראשונה, לא יקרה יותר. הבעיה זה התקשורת, וכרגע שיש תודעת ניצחון לימין, זה הזמן לעשות את זה. אנחנו נראה בחצי שנה הקרובה מרוץ של שינויים" כך זיסמן.

"אם הימין ילמד מהשמאל איך לשלוט, אולי היה שווה את הממשלה הזו. צריך ללמוד מלפיד איך לעבוד, למשול בלי לשים לב למה שאומרת התקשורת".

על הקרב על תיק הדתות אמר: "שלשת המפלגות הדתיות רוצות את התיק הזה, בעבר היו שני סגני שרים במשרד הזה. זה כאב ראש שנתניהו צריך לפתור, ימצאו את הנוסחה שתתאים לכולם".

האזינו לריאיון המלא:

 



2 תגובות

מיין תגובות